Practica feminină a Runelor: Interzis!




Este a doua oară când mi se interzice publicarea articolelor de pe acest blog pe FB. Acum și evenimentul creat!
Știu, sunt convinsă că nu cei de la FB au interzis ci s-a folosit spam-ul, concomitent la mai multe postări! Mi-am anunțat prietenii:




Mesaje de încurajare, de a nu renunța! Numai că nu e vorba de mine! Ci despre RUNE! Ele deranjează, modalitatea în care eu le prezint. Cine a citit despre Rune, poate face o comparație între ceea ce prezint eu și ceea ce prezintă alții. Sunt aspecte NOI, care NU AU MAI APĂRUT PÂNĂ ACUM expuse „publicului larg”!

Se așteaptă reacția mea?! Nu am nici o recție pentru plăcerea războinică a celor care incită! Sigur, Runele au fost folosite ca Magie în războaie (știu foarte bine asta). Ultimul fiind cel de al II-lea război mondial. Și taman Runele Armanen! Deci: puterea lor este imensă! I M E N S Ă !!! nu am mai scris public asta! Am considerat că nu este cazul să incit vreun spirit să-și dorească cunoașterea lor, accesul la ele pentru cine știe ce „dorințe”.

Iar ceea ce dezvălui este practica feminină a Runelor! Acuzații în „timpurile moderne” au apărut și vis a vis de această practică. Nu numai de păgânism. În general se poartă acest cuvânt dacă vrei să ascunzi ceva de care alții să nu se atingă: păgânism, magie, vrăjitorie, satanism și ….alții au preluat bine merci! Tu nu ai voie că e de la satana!
Și cum femeile au fost anatemizate de la începuturile biblice, acum sigur că nu le este ușor să înțeleagă, să admită că au „putere personală” 
- cum se spune acum. 

Am scris printre alte informații, (văd că nu a trecut neobservat), dar reiau clar: femeia are energia Runei Personale ÎN ea! Bărbatul o va activa ÎN interior, folosind-o întâi în exterior. Asta este conformația energetică a lui!

 Femeia ESTE RUNA. Destul de rapid, va REdescoperi acest lucru. Deocamdată, și femeile îți doresc să aibă un talisman exterior, să „atingă” Runele cum spunea cineva. Nu, suflețelelor! IN interiorul vostru este RUNA! Contemplați-o! veți deschide UNDA de legătură, de acces cu EA! Cu partea cea mai minunată a voastră. Putin câte puțin. Nu o să deveniți brusc înjerițe! Dar mult mai stabile pe aici, Da!
Așa că primii SPAM pe FB de la cei care își imaginează că sunt războinică și mă voi avânta împotriva lor. Energetic! Sigur că o fac, dar cu„armele mele”: iubirea!

 Înțelepciunea Iubirii! Cum aș putea să lovesc o altă creație a lui Dumnezeu?! Aleg să nu pot! Știu că se vor întoarce spre ei săgețile, gloanțele, undele, trimise. Dar după aceea va veni și iubirea trimisă deja și-i va vindeca. Nu pot anihila ceea ce au făcut, dar să trimit o undă vindecătoare de Iubire, asta DA!!!

CRED că acesta este menirea pe care femeia trebuie s-o conștientizeze și s-o aplice! Pentru binele ei și a celor dragi!
Cine credea că folosirea Simbolurilor are dublu sens, are dreptate! Câte nu s-au spus despre reichiști, despre radiesteziști, etc.  Cine se „înfricoșează” de asta și spune că e satanism, însemnă că ARE tendința de a folosi distructiv cunoașterea. Ok! Mai bine evită dar fără a da și cu parul! Nu-i va folosi la nimic. Iar starea lui sufletească va avea de suferit: ascunde adânc frica de ceea ce a făcut sau știe ce va face și atunci se „oprește”  singur, îndepărtându-se printr-o atitudine de negare.

Uite că am de ce mulțumi cu iubire celor care m-au „provocat”. Simțămintele mele nu prea le dezvălui. Consider că fiecare le are pe ale lui și nu vreau să determin pe nimeni să „simtă” ca mine.

Da! mi-am format un Crez, o atitudine interioară: oamenii au fost creați perfecți! Am venit aici ca suflete, pentru a învăța. Iar lecțiile nu se termină decât când plecăm. Revenim dacă vrem să mai cizelăm ceva, sau efectiv avem o menire. Sunt în faza de cizelare. Că așa îndrum și pe alții…uneori e o responsabilitate care mi se pare enormă, dificilă. 

De multe ori mi-am dorit să mă retrag, să nu mai scriu, să nu mai public. In asemenea momente de „răzvrătire” viața mea a fost „dată peste cap”. Am renunțat la această atitudine. Am publicat atâtea lucruri, informații care au fost ținute ascunse, încât mă bucur că sunt „întreagă/întreguță” cum se spune. Nu sunt un avatar, nu sunt o persoană specială, cu cine știe ce puteri.

 Puterea mea este simplitatea, respectul și Iubirea! Cât voi mai fi pe aici, le dărui tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Voi respecta opiniile fiecăruia. Dar vă rog să aveţi o exprimare decentă. Anonimatul persoanei nu-l exclude pe cel spiritual. Din când in când voi face aici completări la cele publicate pentru a nu interveni în text.

                                             Cum îți schimbă Dumnezeu Viața                                                            Împl...